fredag 20. mai 2011

Fort Lauderdale!

Etter noen hektiske dager i Orlando og Disney world var det på tide med forandring! Vi satte oss i bilen og satte farten mot flotte Fort Lauderdale og avslappende dager med sol og bad på strand og ved basseng!



Vi bodde på fasjonable Hilton Fort Lauderdale Beach Resort!
Virkelig et nydelig hotell med valet parking og flotte leiligheter!


Leiligheten hadde fullt kjøkken


Et nydelig bad!

Mine foreldre fikk et flott soverom og en herlig seng!

Min hule var stuen. Jeg kan vel ikke si at sovesofaen var behagelig å sove på, men etter å ha fått tak i puter og dyne til å ligge på var den ikke så ille da!

Med dette bildet inviterer jeg dere på en liten tur på stranden! Her ble det tilbragt noen gode timer i deilig sol og med god temperatur i sjøen!!

Dette bildet er virkelig symbolet for hva jeg synes om dette stedet!!

Det er vel det en kan kalle drømmepåske! Kamille, Starbucks iskaffe, solseng, strand, blått hav og sol! Finnes det noe mer en kan ønske seg??

Oversiktsbilde over ene delen av standen! Den er så lang at det er faktisk umulig å få tatt bilde av det hele!! :)

Litt lek med effekter!




Hva sier du, misunnelig?? Jeg kunne hatt det slik ALLTID! Virkelig digg!!

Vakre dager går mot kveld! Utsiktsbilde fra leiligheten!


Virkelig et vakkert sted!

Jeg velger å la bildene få være med på Himmelsk # 36
Se flere innlegg derfra her!

2 kommentarer:

TorAa sa...

Himmelsk opplevelse, det er jeg sikker på det var;-)
Fine bilder.

Petunia sa...

Himmelsk vakkert og misunnelig?? Hvordan an du spørre om noe slikt? Tenk å kunne bytte dette mot 10 grader, vind og regn... Hadde ikke stusset!!
Jeg tok meg litt bloggfri i går, så jeg beklager at det tok en stund før jeg kom på besøk.