søndag 8. mai 2011

Fotokonkurranse - Vårstemning

 Inne på Fotoverden fant jeg en konkurranse som jeg tenkte jeg skulle delta på! Jeg har jo befunnet meg i Florida i 2 uker denne våren, så jeg tenkte jeg skulle bruke noen bilder derfra! Får ikke bedre vårstemning enn det!!


Første bildet er tatt på vei til Key West! Syns omrammingen i bildet i seg selv var innmari vakkert! Og sjekk den nydelige fargen på vannet!! Den meksikanske gulf blander seg med atlanterhavet og sjøen er virkelig varm. Tempen er så og si lik som landtempen! Innmari herlig!! 
 

Neste bilde er faktisk tatt inne i Magic Kingdom. Rødt, hvitt og blått er klassiske farger og virkelig et vårlig symbol! Det er jo også de amerikanske fargene, så der finner en nok grunnen ganske lett! 

Mitt siste bidrag, som virkelig er et vårlig tegn, er tatt i Sommerfuglhuset på Key West. Der var en svær samlign av alle mulige ulike sommerfugler, men jeg falt virkelig for denne blå varianten! Faktisk var den vanskeligst å få tatt bilder av siden de aldri holdt seg i ro, de var stadig ute på tur! Men heldigvis klarte jeg å kapre et par bilder etter lang venting! 

Det var mine vårlige bidrag, for flere bilder ta en titt her!

3 kommentarer:

Babyklar sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Babyklar sa...

Så kjempefine bilder!
Jeg likte det første spesielt godt - et sikkert vinnerbilde :)
Lykke til i konkurransen!

Vestlandsjenta! sa...

Ja, ikke sant det var nydelig?? Om jeg må si det selv var det virkeli et blinkskudd!! Jobbet lenge for å få det som jeg ville! Hehe!

Takker for kommentar!! :)