lørdag 24. juli 2010

Feriestart!


Det er sommer, det er sol og det er ferie! I dag begynte jo ferien min, sånn ganske uoffisielt da, men ble ikke noe kjekk start... Jeg var rett ute for å skulle begynne m å lage stelling sånn at jeg kan få malt sørsiden av huset, men kom ikke lenger enn til først trappetrinn for da tråkket jeg galt og falt ned... Nå har jeg akkurat vært hos legevakten og fått konstantert muskelskade, men ingen brudd! Siden jeg har ferie nå fikk jeg sykemld tom tirsdag. Klarte å treffe på en tidligere kollega der inne som husker sist jeg falt (på jobb i ambulansen) så han lurte jo på om jeg hadde vært på jobb igjen... Hehe! Så nå får jeg vel bare nyte solen og varmen og la malingen avvente litt!

1 kommentar:

Sigrid sa...

Du må sjekke opp i om du får igjen disse feriedagene, eller om du må ha sykemelding en hel uke for at det skal gjelde i forhold til tapt ferie... Du får uansett prøve å bruke disse dagene til å lade litt batterier, og nyte sola. Så mye som du jobber er det sikkert godt å få slappet litt av (selv om det hadde vært bedre uten vond fot...) God bedring, vennen!