lørdag 10. juli 2010

Drømmer om sommer!

Jeg må bare igjen få vise dere noen bilder fra hagen min! Har ikke så stor hage enda at det gjør noe, men er stadig like imponert over at det faktisk gror en hel del hos meg!

Været på vestlandet er jo ikke akkurat sommerlig for tiden, så noen regndråper er det både her og der, men syns pottene mine lyser litt opp likevel!

Det er litt av en samling med blomster jeg har fått nå da! Hele 7 store tomatplanter og 11 solsikker! Ikke noe å klage på det nei!

Denne gjengen her har jeg ikke fått plantet noe sted enda, jeg har rett og slett ikke plass... Men tagetesen skal iallfall få en plass for den liker sneglene så godt! Håper den dermed holder seg der og ikke på de andre blomstene mine...

Naboen var så snill å gi meg en squash plante her for en stund siden. Den har vært bare grønne blader på hele tiden, men her tidligere i uken så skulle jeg vaske terassen min. Da satt jeg alle blomstene på vestsiden av huset og i skyggen... det likte den visst for plutselig hadde det kommet blomster! Gleder meg til å se hva som skjer videre!!

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg er bare utrolig imponert. Selv har jeg nok mere brune, kansje det heller mere mot svarte fingre. Alt jeg tar i (tar vel i det for lite sikkert...) dør...