torsdag 29. juli 2010

Bøker!

Jeg oppdaget, selv om det ikke finnes så masse info her til lands, at det finnes en masse bøker om temaet alenemødre og inseminasjon. Så for noen uker siden bestilte jeg noen bøker gjennom Norli som jeg endelig har fått i posten!



Denne boken handler jo, som skrevet, om selve det å bruke donor inseminasjon for å få barn, om hvordan det gjøres, hva en kan forvente og hvordan gjøre ting lettere etter at barnet er født.



Denne boken er et nyttig oppslagsverk for alle, uansett grunn, som kommer til å være /er alene med barn. Den er fra USA og selvsagt rettet mot folk der, men det er masse nyttig stoff for alle i verden. Den er delt inn i mange snå kapitler og dermed meget oversiktilig. En kjekk bok å ty til når en står fast på et punkt i samarbeid med barn alene.

Det er alltid kjekt å lære noe nytt i den prosessen jeg har valgt å gå inn i, og jeg deler gjerne det jeg lærer med alle som ønsker! :)

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så kjekt at du har funnet litt informativt lesestoff.
Det er spennende tider du går i møte, og jeg vet av erfaring at det er mange spørsmål som dukker opp underveis :)