tirsdag 18. mai 2010

Nå er jeg klar!



Ja, nå er det ikke lenge igjen til jeg er i danmark og får "dommen"!
I dag har jeg hatt den siste homeopattimen før avreise, og jeg hadde time hos "sjefen sjøl" sånn at jeg fikk med meg litt healing på ferden også! Jeg har gått til innkjøp av greapefrukt juice som jeg skal drikke de siste dagene for det skal visst også ha en viss effekt! Hehe! Her skal iallfall ingenting være uprøvd!

På behandlingen i dag fikk jeg beskjed om at det er god aktivitet i mageregionen min, men at den ene eggstokken er svakere enn den andre... Håper ikke det har noen negativ innvirkning for resultatet. Jeg er virkelig klar for å gå gjennom dette her nå, og håper inderlig at moder natur vil hjelpe meg gjennom dette og la meg få det jeg ønsker meg!

Uansett så får jeg svaret på fredag når jeg er til ul på klinikken!! Skikkelig grugleder meg fremover og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn det jeg har fore! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Har leset litt i bloggen din og jeg vil bare ønske deg lykke til i damnmark!Jeg kjenner meg igjen med å gå med lengselen etter å bli mor og det tok meg mange år og mange opp og nedturer før jeg var i mål..nå har jeg og min mann fått en datter som er adotert fra Sør afrika.Jeg synes abselutt ikke at du er egoistisk i ditt valg å bli alene mor..jeg støtter og forstår ditt valg veldig godt!
Uansett Renate all lykke til i Danmark! klem fra susanne (fra folkehøyskolen i førde)