fredag 21. mai 2010

Århundrets brøler!!

Okey, så handler jeg innimellom litt overilet, og det gjorde jeg virkelig i går... Hadde skrevet på fjesboka at jeg skulle til danmark og en venninne hadde spurt meg om bloggadressen min. Dette var sent på kvelden og jeg svarte jo jeg. Rett etter logget jeg av og gikk til sengs. Lite tenkte jeg på at verden er nyskjerrig, og innen jeg var kommet meg på nettet igjen hadde jo HELE VERDEN fått med seg hva jeg driver med for tiden og hva jeg skulle til danmark for... Dette visste jo jeg fint lite om før jeg fikk mail fra mamma om at de fikk en mill spørsmål fra mennesker de knapt kjenner engang om hva jeg driver med og hvorfor... Det var jo ikke akkurat meningen da! Så jeg håper inderlig at det roer seg ned igjen innen jeg kommer hjem igjen ellers får jeg bare leve i skjul inntlig det skjer... Det er mer enn nok at mine betrodde vet om hva jeg driver med om ikke gud og hvermann skal bry seg med det også. Om det skulle gå bra vil jo alle få vite det til slutt likevel, men om det ikke gjør det så blir det desto tøffere når alle vet... :( Men håpet er jo at dette skal gå bra uansett da!

Men når jeg har sagt A så får jeg jo likegodt si B. I dag var jeg altså til UL på klinikken, og legen smilte og sa at alt var PERFEKT!!! Folikkel på 21mm og alt såg klart ut!!! Så i morgen blir det inseminasjon på meg!! Virkelig grugleder meg!!

2 kommentarer:

PRINSESSEDRØMMER sa...

Ooooops! Jaja! Det gjør vel ikke så mye så lenge du har smilet på lur!! ;-)

Kathrine sa...

går sikkert bra, hvis ikke så er det jo bare å flytte bloggen til en ny adr. Ønsker deg lykke til og håper det går din vei denne gangen! :-)