lørdag 29. mai 2010

Trege dager!


Ja, nå er en uke allerede gått, men det er enda en uke igjen til jeg kan teste. Det har vært deilig å ha ferie denne uken, men søren meg skal det bli godt å jobbe igjen så slipper jeg å ha så god tid til å tenke som jeg har nå. Leste i går at embryoet fester seg på slutten av uke 3, så jeg har vært ganske nervøs i dag. Jeg hadde besøk av min kusine og hennes lille gutt tidligere i dag og etter at de gikk var jeg en del ute og jobbet i hagen, men jeg tør liksom ikke å ta helt i av frykt for å gjøre noe gale...



Onsdag hadde jeg time til homeopaten der jeg som vanlig fikk soneterapi og akupunktur. De kunne iallfall bekrefte at det er NOE i magen min, men det er jo ALT for tidlig å si om det vil bli til noe, men det er jo lov å håpe! Hat ny time torsdag i neste uke som blir siste innspurt før testen. Hadde jeg visst at det sku feste seg nå så sku jeg jo hatt timen rett før helgen i stedet, men jeg får bare stole på at det som skjer det skjer...

Spurte faktisk englekortene mine her hin dagen om dette kom til å føre frem. Meldingen jeg da fikk var at jeg måtte holde fokus. Det jeg sender ut er det jeg tiltrekker meg! Problemet er bare å skille mellom å være fokusert og å klamre seg til ting. Jeg må la det være fritt, men samtidig vise hva jeg ønsker... Ikke lett det der, men jeg prøver! Har laget meg affirmasjoner som jeg sier til meg selv flere ganger om dagen så håper jeg at de har effekt, og jeg har også bedt om beskyttelse fra engler og Gud! Om en ikke tror på ting fra før av så kan jeg love at en tror på hva som helst i en slik prosess for ønsket er så stort!

Så nå krysser jeg fingre og tær for at neste uke skal gå fort og at testen skal bli positiv (selv om det ikke er noen garanti det heller... )

:)

Ingen kommentarer: