onsdag 24. februar 2010

Søknad!

Hva sier du?? Hva er finest??

Dette??


Eller dette??



Uten at jeg vet hva du vil svare så har jeg en formening likevel...

Bildet øverst er altså av huset og uteplassen min, og det nederst har jeg lånt fra Tv2 og programmet Tid for hjem

Her for en stund siden stod det nemlig å lese i lokalavisen vår Vestnytt at de søkte etter uteområder på sotra som de kunne ordne. Jeg MÅTTE jo selvsagt sende inne en søknad!!

Håper vel egentlig at de ikke kommer til meg for da må jeg betale masse penger, samt at jeg må vise meg på tv... :S Men samtidig hadde det jo vært vanvittig kult å få en skikkelig flott uteplass da!! De er jo ufattelig flinke, og alle tingene jeg har sett de lage har vært skikkelig bra og passet vanvittig godt!

Så nå er det vel bare å vente å se om jeg hører noe fra de eller ikke!!

Ingen kommentarer: