onsdag 10. februar 2010

Pupperier!

Okey JENTER, når fikk dere målt bh størrelsen sist gang?? Eller har du noensinne fått gjort det?? Alle jenter er vi opptatte av å se bra ut, men vi misser så ufattelig ofte på det grunnleggende, nemlig undertøyet. Det verste jeg vet er "en-puppe-syndromet" - altså når puppene faller inn på midten og danner en pupp der fordi en går med feil bh. Det er jo faktisk en gang slik at de som har litt størrelse på puppene og ikke innehar silikon har pupper som beveger seg... Og en bh som er flott å se på er ikke nødvendigvis fin på - uansett pris!
For å finne riktig bh må vi faktisk gå til det skrittet å spørre om hjelp. Jeg for min del (da jeg har ukurant str) handler hos Change hvor jeg også har fått målt meg. Måten en måler på er at du tar et målebånd stramt under puppene og finner ut hvor mange cm du er. F.eks om målet blir 72cm så vil str din være 70cm! Hvilken cup str du skal ha er det mye lettere å spørre betjeningen om, men jeg kan iallfall si at du kommer til å få deg en overraskelse om du ikke har målt deg før for jeg kan - nesten - garantere at du går med feil str i dag!
Når bhen er riktig så sitter den som støpt, men uten å være ubehagelig. Den skal være stram rundt kroppen samt at puppene skal være der de er uansett om du står i ro, går eller bøyer deg!
Så vær snill mot deg selv - be om hjelp til å finne riktig undertøy. Dette fordi du ser bedre ut, føler deg bedre og ikke minst - iallfall om du har pupper med litt str - tar vare på ryggen din!
Lykke til med bhene i fremtiden!!

Ingen kommentarer: