mandag 22. februar 2010

Mote og skjønnhet!

MidtstillFørst og fremst må jeg bare få sagt at jeg ELSKER Blake Lively fra GossipGirl! Den jenta kler virkelig alt! Og med de puppene, den rumpa og de lange beina er hun virkelig vakker!! Bare se på disse bildene her:







Musinnelsesverdig ung og vakker!!

Og mens vi er inne på det å kle ting, så fikk jeg endelig Elles trendbibel for våren! Her var det massevis av vakre godbiter.




Vi begynner med Isabel Marant.
Dette er en av de jeg ikke har fått med meg tidligere, men jeg falt virkelig for den stripete, barnslige stilen med korte skjørt/kjoler!



Neste ut er Proenza Schouler.
Også dette en jeg ikke har hørt om før, men jeg bare digget fargene, mønstrene og ikke minst de fantastiske skoene!!



Vi går videre med Rodarte.
Stilen her er dramatisk og går litt over i det eventyraktige. Ikke akkurat noe å gå med til dagen, men artig å se på!



Sist, men absolutt ikke minst tar jeg med D&G!
Dette er virkelig en stil jeg kan kjenne meg igjen i. Jeans skjorte og miniskjørt med minni på var jo bare superstilig! Dette vil jeg virkelig ha!!!

Det var min lille guide i verden av mote! Så nå er det bare å bli lik som Blake så en kan passe inn i alle disse klærne! Hehe!

Ingen kommentarer: