tirsdag 2. februar 2010

Nytt liv på 1-2-3 år!

I forrige ukes kamille fant jeg denne artikkelen. En metode, som jeg vil bruke her, er å sette av 20 min for så å skrive en liste på 100 ting som du har lyst å gjøre. Ikke sett bånd på deg selv, tenk stort. Etter en stund vil noe skje - du vil åpne opp de kreative slusene og skrive opp ting du ikke ante du ønsket deg. Så her går jeg i vei!

1. lage gressplen utenfor 2. få laget 2. etasje på huset 3. vinne masse penger i lotto 4. betale det jeg skylder mine foreldre 4. Finne en mann 5. Få barn 6. Få mer lønn 7. jobbe mindre 8. reise på lang spa ferie til et eksklusivt sted (karibien??) 9. Kjøpe nintendo wii med balansebrett 10. få orden på matbestyret 11. gå ned i vekt og bli der 12. få et normalt forhold til godteri 13. Kjøpe ny tv 14. lage mur opp veien 15. begynne å studere (sykepleien?) 16. få jobb i ambulansen 17. finne nye/flere venner 18. begynne å skrive dikt igjen 19. få orden på peisen 20. bli flinkere til å lage mat 21. lære et språk 22. (begynner å bli vanskelig allerede dette...) trene mer 23. gå mer på kino 24. gå på konserter 25. lese bøker 26. lære å strikke vrangt 27. sy egne klær 28. (skrivesperre...) finne en coach 29. kjøpe boblebad 30. lage hekk 31. bli flinkere til å holde orden 32. (Bare 9 min igjen...) investere i nye, skikkelige klær 33. få en annen hårfrisyre 34. lære å bruke linser 35. flislegge inngangspartiet 36. asfaltere veien opp 37. få brostein utenfor 38 . lage garasje 39. kjøpe ny bil (Toyota raw 4) 40. skrive barnebok 41. leke mer 42. ta bilder 43. kjøpe speilreflekskamera 44. reise til usa 45. slutte hos homeopat (klare meg selv!) 46. betale ferdig lånekassen 47. bli flinkere på kornetten 48. Og der var tiden ute...

Hm, var visst ikke så enkelt dette her som jeg hadde trodd... Men her er iallfall en liten liste over ting (som er ganske så uoverkommelig) som jeg har lyst å få gjort noe med på de neste 3 årene... Den som lever får se!! Prøv du også!!

Ingen kommentarer: