torsdag 9. april 2009

Påskeparty!!

Gjennom Petunia har jeg fått høre om påskepartyet som er startet av Manne. På bloggen hennes er en invitasjon til deg også, så stikk innom henne!!

Reglene for partyet er som følger:

- legg inn invitasjonen på bloggen din og link til manne sin bloggg.

- i løpet av påsken skal du ha tatt bilde av noe godteri, noe drikke, noe hobby og noe du forbinder med påsken. Du velger selv om du vil ta alt i et bilde eller spre det utover flere bilder og dager.

- link helst til andre som deltar på påskeparty når du oppdager bloggen deres.

- er du innom en annen som deltar må du legge igjen en kommentar.

- partyet starter Skjærtorsdag og varer til og med mandag 13.april.

Mitt første bidrag i denne sammenheng er noe jeg forbinder med påsken:

I min familie har vi ingen sterke påskeforbindelser utenom flotte, herlige middagsselskaper. Men det som minner meg mest om påske er pynten og påskeliljer. Da vet jeg at påsken er igang! Tidligere plukket vi alltid påskeliljer hos min bestefar, men han lever desverre ikke lenger så dermed har jeg fått plantet mine egne!

5 kommentarer:

Petunia sa...

Kult du er med du også:) Koselig party du har laget til. Det beste med dette her er at jeg kan sitter her i sofaen i morgenkåpe og kose meg med fest på hyggelige blogger:)

AnitaK sa...

Hei, fant bloggen din på min vei gjennom påskepartyene, du har jammen flotte bilder. Dessuten er jeg helt enig med deg om at den røde pc'n var stiiilig, tror seriøst at jeg trenger en sånn :) Ønsker deg en fortsatt fortreffelig påske

Stubbetufsa sa...

Hei! Påskepartytid! Artig å komme på besøk til Bergens-området, jeg skal nedover i høst. Har familie på Tysnes...
Fine påskeminner du har! Ha det fint resten av påska!

Vanja sa...

Party er gøy, så her måtte jeg også være med. Kjempefin påskestemning hos deg:-)
Kos deg masse, påskeklem fra Vanja

Unknown sa...

Hei igjen. Her har jeg vert før tror jeg.
Koselig påskepynt. Jeg er ikke noe god til dette jeg.

Ha en strålende påske.