torsdag 2. april 2009

Livsendring!

Nå er jeg lei av det livet jeg lever og har valgt å gjøre en stor endring!

Jeg har nemlig (endelig) bestemt meg for å slutte å røyke!! Ikke smaker det godt lenger og ikke har jeg lyst å bruke resten av livet mitt på å røyke heller. En annen grunn er at jeg har funnet ut at jeg i løpet av et år bruker ca 20 000 kr i bare røyk, og de pengene trenger jeg til andre ting!

Gjennom legen min har jeg fått resept på Champix som jeg startet med i går! Så onsdag 15.April røyker jeg min siste røyk (om jeg ikke frivillig slutter tidligere pga pillene)! Grunnen til den dagen er at det skal gå 14dg fra du starter på pillene til du slutter!

Jeg gleder meg virkelig og håper indelig at dette virker!!

5 kommentarer:

Terese sa...

Masse lykke til! :-) Godt tiltak!

Petunia sa...

Lettest om du ringer meg hvis jeg skal forklare deg.
Send meg en mail på petunia at broadpark.no... så sender jeg deg tlfnr mitt;)

Petunia sa...

Ps.
Flott valg! Stå på! Vi støtter deg:)

Unknown sa...

Eit riktig og godt valg!!
Lykke til:0)
Klem frå forhenverande røykar...

Vanja sa...

Kjempeflott valg du har tatt:-) Var STOR røyker...har vært røykfri i snart 2,5 år nå...og det er bare herlig:-)og ikke savner jeg den heller. Stå på, dette vil du klare. Masse lykke til!