mandag 23. februar 2009

Mandagstema!





En ny utfordring fra Mette!


Hun har startet en blogg som heter mandagstema (se øverst!) der vi hver mandag får et tema og blogge etter. Dagens tema er Mykt


Det jeg har valgt i denne sammenheng er:


1. Mitt flotte myke teppe med fluffy myke puter til som jeg har i sofaen min


2. Vakre ord som er skrevet til meg eller er i en god bok, gjør meg myk


3. Herlig kaffe med god sjokolade til meg, gjør meg kjempe myyyk!!


4. Min ynglingsfrokost, mykt bløtkokt egg!! Herlig!!


En ting som ikke er lett å ta bilde av, men som iallfall gjør meg myk er en nydelig tekst på en sang. Det er noe jeg virkelig liker!!




21 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott bidrag!!
Såg du lurte på korleis ein skal få inn knappen...
Du må lagre den ho deg sjølv. Eg har lagra den i mine bilder, og så lastar eg den opp som eit vanleg bilde.
Ha ein fin mandag

JULIEK sa...

Ja dette var myke saker : = )

Lene sa...

blødkogt æg, uhm :-) det må jeg snart have :-)

Anne-Berit sa...

Vakre eksempler på myke ting her:o)

Orlaug sa...

Hei!
Takk for koseleg besøk!
Sprekt gjort å gå laus på ny utfordring...flott levert......eg måtte ha ein pause etter den fargeveka.
Fin blogg du har, og eit riktig staseleg hus!
God mandag vidare!

Evami sa...

HEr var det flere ting som gjør deg myk,og det er flotte tolkninger:) HA en fin mandag:)

Lise sa...

Ja helt enig.
Synes det har vært skikkelig koselig å se ander blogger, for ikke å snakke om å få besøk av andre:)
Fine bilder til mandagens tema forresten;)

Anne sa...

Kjempekoselig et innlegg fra din kant, mye vakkert mye kos og mye mykt!!
Så du undret hvordan du får "knappen" inn i bloggen, kopier den til dine bilder først, lim den så inn i bloggen din.
Regigere blogg- legg til sideelement- sett inn bilde...
Og ønsker du det på yoppen av mandagsinlegget laster du det opp på vanlig måte, spør igjen om du er usikker da!!

Kate-Marita Pettersen sa...

Takk for titten på ditt myke mandagsbidrag:)
Fortsatt fin mandag:)

Anonym sa...

Så fine bilder og så flott satt sammen! Ja, her var det mange myke ting.

PillePalle sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Så fint er collagen din! Mandagstemaet er en flott idè ! Neste uke skulle jeg bli med!

Hilsen fra Pillepalle

Vanja sa...

Morsomt bilde av mange flotte myke ting...den kaffen og sjokoladen frista nå veldig...
Takk for koselig kommentar hos meg...og takk for titten:-)
Ha en flott kveld

Anonym sa...

Du har å spreke liftgardiner..
Sprek dere er som hiver dere på en ny utfordring..Ha en fin kveld.

Bling - our elf on the shelf sa...

Mmmm, masse mykt å hvile øynene på hos deg også :)

Brit. (lille meg) sa...

Nydelig collage! du har en flott blogg også. Artig å bli kjent med nye bloggere her.
Takk for hyggelig hilsen.

Bea sa...

Hei


Så flott satt sammen:o)



Klem fra BEa

Trine Lill sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
stilig collage du har laget av de myke tingene dine.:)

Hobbygåsa sa...

Så flotte bilder du har satt sammen! Sjokolade gjør meg myk også hehe. En fin uke til deg også!

Anonym sa...

Mykt er så mangt og jeg syns du har et kjempefint bidrag.
Du må lagre knappen inn på sidemenyen din som bilde, hvis du vil ha link så skriver du linken til bloggen der, da fungerer den som en bildelink :)

lykke til! :)

Jill sa...

Herlig mykt bidrag, likte spes. god sjokoladenog kaffen :-)

Kosene mine sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg :o)

Likte bildene dine også, veldig fin tolkning! :D

Driver med flytting om dagen så døgnet er snudd opp ned...ja, ja, ha en fin dag (når den tid kommer)

Hilsen meg og kosene mine