torsdag 19. februar 2009

Fargeuke dag 4

Torsdag=Gul
Min første tanke på denne dagen var: Hm, men jeg liker jo ikke gul engang...
Etter å ha sett meg litt rundt ut fant jeg ut at mange av mine kjære ting faktisk er gule!
Som huset til mine besteforeldre!
De lever ikke lenger og huset ble solgt i sommer, men heldigvis har ikke de nye eierene forandret fargen på det enda!
Favorittkoppen min som kommer helt fra USA er også gul!

Og så er både nøkkelhanken min og lipsylen min gul!!

Så jeg hadde visst masse gult likevel!








4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er gult der man minst venter det og det var hyggelig at du tok med dine besteforeldres hus :)

Unknown sa...

He he, det er utruleg kva som kjem fram berre ein tenker over det:0)
Seier som Mette, koselig at du tok med huset til besteforeldra dine!!
HA ein fortreffeleg gul aften

Bling - our elf on the shelf sa...

Der ser du, jeg har det på samme måte. Sukker og stønner, for ikke har vel jeg noe i den fargen. Men så vips, der var det noe likevel ;)

Vestlandsjenta! sa...

Ja, jeg fikk meg en real oppvåkning der!! Hehe! Sånn er det når en ikke "ser" det som er rett ved siden av seg!!