søndag 15. februar 2009

En ulykker kommer sjeldent alene...

Nå har mitt kjære kamera (Canon digital IXUS 60) funnet ut at det er på tide å si farvell... Skjermen er helt sort, men en kan ta bilder likevel, men de blir sorte de og...
Samme dag som mitt 2 mnd gamle visakort sa takk og farvel på magnetstripen...
Det som er vel så tragisk er at jeg i lang tid har tenkt på å både kjøpe ny laptop og mobil for begge deler hangler noe enormt, ja og hustelefonen som jeg forøvrig har arvet er heller ikke noe god...
Alt dette kommer da itillegg til at jeg hver mnd for tiden går tom for penger på kontoen allerede før første uken etter lønn er gått...
Sånn er det å være eneboer i dette landet! Fantastisk!
Ja, jeg holdt på å glemme det faktum at jeg nå har fått tilbake kvalmen... Så forsøket med å spise glutenfritt har gått i vasken det også... Virkelig kjekt! Så nå er det tilbake til livet helt uten bakeprodukter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo selvfølgelig får du være med på fargeuke, har lagt deg til nå :) Ha en fin dag :)