fredag 20. februar 2009

Dagstur!

Jeg har nå vært på det jeg kan kalle for en dagstur til Kristiansand! Jeg ankom byen ca 23 i går kveld og sjekket inn på Rica Dyreparken Hotell!

Hotellet er formet som Noas Ark og skikkelig stilig. Uheldigvis oppholdt jeg meg bare ved hotellet i mørket så dermed ble kvalitenen på bilder deretter... :-(

Da jeg hadde sjekket inn og skulle finne rommet mitt, fant jeg...

...et bilde av en DVERGhjort på døren min!
Må si jeg flirte litt da. Jeg selv er 1,52 høy så sku tro det var planlagt!

Vel inne på rommet oppdaget jeg at mange hadde vært der før meg for gulvet var slik!


Ute i gangen fant jeg denne kjekke sofaen, den tror jeg at jeg må skaffe meg for den var skikkelig stilig!!


Men tilbake til hvorfor jeg egentlig var der...
Grunnen var enkelt og greit fordi jeg skulle på sikkerhetskurs på bane (glattkjøring)!

Så her har jeg øvd meg på rett strekk, sving og bakker med buss og lastebil! Kjekk erfaring som jeg kan benytte meg av når jeg havner på glatten med bussen!

Ingen kommentarer: