fredag 17. april 2009

Vårens nyheter!

På shopping uten å shoppe!


I dag lekte jeg meg ute på senteret. Jeg tok nemlig med meg kameraet ut dit av en eneste grunn, nemlig å ta bilde av kule klær! Hehe! Riktignok turde jeg nesten ikke bruke kameraet inne i butikkene så der tok jeg bilder for det meste med mobilen. Derfor er det litt dårligere kvalitet på de bildene.


De butikkene jeg var innom var BikBok, Cubus, H&M, KappAhl, Risøe, VeroModa, B-Young.



Som jeg har lest i blader og sett på nettet er mye av klærne inspirert av 70 og 80 tallet, men jeg vil nå egentlig ikke si at det er så gale som antatt. Ja, det florerer en god del pasteller og også en del print fra hippietiden, men deter også en ny stil.


Noe som jeg syns var litt morsomt var at masse har indianerprint. Ettersom jeg hadde indianerfest i fjor i forbindelse med 30 års dagen min så skulle jeg virkelig hatt litt av de klærne da!!


Det jeg liker best med nåtidens stil er det romantiske preget over klærne. Det sukkersøte er tilbake for fullt. Dette med både print, blonder og rysjer. Artig! Til og med støvlene er småblomster på! Så nå må vi virkelig vise den romantiske siden av oss fremover!


Jeg lurer også på om skofolket har hørt min bønn!


Jeg er virkelig ikke flink til å gå med høyhelte sko. Men pga at jeg har kort akillissene og ellers svake ankler kan jeg heller ikke gå med flate sko. Derfor kompenserer jeg med kilehæl for å ha større gåoverflate.

Dette var virkelig flotte sommersko. Stoffsko med kilehæl må jo være passe søtt samtidig som det er passe kult også! Og også sandalvariantene var kule! Jeg digger!

Ingen kommentarer: