søndag 26. april 2009

Besøk!

I dag inviterte jeg min gode venninne MaterialGirl på middag med påfølgende dessert og film!
Som jeg har nevnt en milliard ganger allerede så kan ikke jeg spise hvete lenger. Jeg hadde veldig lyst på taco så dermed bestemte jeg meg for at det skulle det bli! Men det er jo ikke så enkelt da siden jeg ikke kan kjøpe lefser, de må lages selv... Jeg hadde funnet en oppskrift som jeg, med litt forandringer brukte. Først var deigen mer suppe, men etter å ha puttet oppi VELDIG mye mer mel ble det en mellomting mellom lefser og flatbrød.

Vi puttet de litt i ovnen for å varme de og da ble de også litt mer myke. Funket nå det da! Riktignok ble det litt pludder med spisingen da de gikk litt fra hverandre, men men smaken var helt grei den, og tilbehøret er jo digg uansett hva som er rundt!!

Desserten var jo ingenting mindre enn sjokoladefondue!!

Skikkelig digg, men må virkelig si at jeg ble litt kvalm av det også. Alt for masse sjokolade! Og da spiste vi ikke opp halvparten engang! Frukt og bær er jo sunt da, så det var jo ikke bare usunne varianter her da! Hehe!

Men, skålen SPRAKK faktisk! Jeg fikk den i innflytningsgave av en venninne, men uheldigvis så sprakk den nå når jeg brukte den for første gang... Skikkelig kjedelig det! Har bare sprukket på ene siden, men likevel liksom!

Enhver koselig jentekveld krever en god skrekkfilm også! Vi to har forkjærlighet for skrekkfilmer og denne filmen var faktisk ganske god! Anbefales!

En koselig kveld!

Ingen kommentarer: