onsdag 1. april 2009

Premien!

Som jeg har skrevet tidligere vant jeg en konkurranse hos Radio1 som gjorde at jeg disponerte min helt egen kinosal med plass til 50 pers!! Jeg har brukt en del tid og energi på å få tak i folk som vil være med (noen trodde jo at det var en aprilspøk siden det var i dag og dermed ikke kom) mens andre stilte opp! For meg spilte det jo egentlig ingen rolle for filmen skulle spilles uansett om det bare var meg eller full sal!
Vi endte vel med rundt 25stk tenker jeg så vi hadde alle god plass og kunne mase i vei da de fleste kjente hverandre fra før av! Så det var jo veldig kjekt!!

Dette var filmen de viste oss, forøvrig en film som kommer som premiere på fredag!!

Jeg må si at den virkelig kan anbefales alle! Har 7 års aldersgrense og var virkelig herlig!! Den handler jo mest om denne hunden da, så om en ikke liker dyr er den vel ikke så spennende, men de som var med meg både lo og gren så jeg tror ikke det var noen som ikke likte den! Jeg ser den iallfall gjerne igjen! Skikkelig koselig familiefilm!!

Ingen kommentarer: