søndag 12. april 2009

Påskepartyet #2!!

Da begynner partyet å gå mot slutten her så jeg tenkte jeg skulle oppsummere litt av hva jeg har drevet med denne påsken, itillegg til det jeg allerede har skrevet om da!


Bergen by night!




Fredag var jeg og en venninne på byn!


Hvor dyktig jeg kan sies å være som fotegraf i fylla skal jeg ikke utgi meg på, men jeg klarte faktisk å ha med meg kamera begge helt hjem igjen også!! Tok en masse mer eller mindre fine bilder og her er et lite utvalg av Bergen by night!


Aktivitet!




Spill er noe som hører påsken til!


I dag hadde jeg mamma og pappa på middag og etter maten fikk jeg de med på en runde med fantasi! Veldig koselig spill, men vi konkluderte vel med at neste gang trenger vi en flaske vin til spillet!! Hehe! Fantasien blir mye skarpere av det!!


Hobby!



Hobby er noe jeg må ta med på partyet så her er litt om det jeg driver med for øyeblikket!


Har akkurat lært meg å strikke (igjen) så etter å ha prøvd meg på pulsvarmere så satte jeg igang med å lage meg skjerf! Virkelig et tregt prosjekt, men er veldig kjekt når det går fremover!!




For andre bloggere som er med på partyet, se her eller trykk på bildet øverst!

5 kommentarer:

Martemor sa...

Takk for besøk i bloggen min.
Ser t til at du har hatt en fin påske med både spill, godis, fyll og bobby.
Hehe.

VELKOMMEN sa...

Hei:)
Ser du har vært innom bloggen min, måtte jo ta en tur innom din også. Koselig med påskebloggparty - fin blogg du har.
Takk for titten og fortsatt god påske.

Arielle sa...

Takk for hilsen i bloggen.
Morsomt dette med påske party har vært op noen blogger jeg ikke har vært innom før som din blogg annet.
Har lakt link til deg nå blandt de andre bloggene jeg har besøkt i dag på innlegget mitt på bloggen.
Så morsomt at du har tatt opp strikke piner igjen og lært deg og strikke.

Unknown sa...

Takk for påskebesøk. Håper du tok med deg en liten sjokoladekule på vei hjem.

Ja, jeg liker å reise. Elsker å reise. Hadde økonomien vært bedre, så hadde jeg nok ikke vært hjemme i påsken. Det var denne lotto-kupongen da... Når jeg er hjemme, får jeg heller skrive om tidligere reiser! Drømme og mimre.

Lenen sa...

Må skynde meg innom din blogg også, masse flott. Ha en fortsatt flott påske - mens jeg skynder meg til neste blogg.