torsdag 29. november 2012

Kosedag!!

I dag har jeg bare kost meg etter jobben!! Jeg orket nemlig ikke jobbe oppe i dag også, så jeg hadde bestemt meg for å ta det helt med ro, jeg trenger det av og til nå som det bare er 10 uker igjen av graviditeten!!

I går fikk jeg plutselig lyst til å lage brente mandler, så derfor ble det gjort i dag!!


Jeg må si at de va sinnsykt gode!! Ikke var det vanskelig å lage heller. Jeg hadde 250g mandler, 250g melis og 1 dl vann. Først sku vannet fordampe mens en rørte og det ble helt hvitt så rørte en videre til det smeltet igjen før en la det på en bakeplate for å tørke. Tok vel ca 30 min! 


Resten av kvelden har jeg brukt til å pakke inn julegaver til venner og familie!! Så nå mangler jeg bare 2 små gaver så kan julen bare komme for min del!! Alltid kjekt med det som er gjort!!

Ingen kommentarer: