fredag 16. november 2012

Fremgang oppe!!

 Jada, jeg vet at jeg lovet å blogge tidligere i uken, men kom ikke så langt, så da gjør jeg det nå!! :)


Fra å ha beveget oss opp en loftstrapp så har vi nå fått oss en skikkelig trapp!! Stor stas!! :) Den har mørke trinn med 2 antisklilister på hvert trinn!! :) jeg har jo ikke gode bein, så veldig greit med litt hjelp i trappen, spesielt når en skal bære på en liten baby!! :)


Soverommet vårt  har nå fått strie og er klar for maling! Ettersom det er stripet strie ville vi ikke velge alt for lys farge, men har gått for en som heter hvitlyng! Planen er å få malt i helgen så får vi se hvordan det ser ut da!! :)

 

Stuen har latt vente på seg, men er faktisk blitt grunnet etter at bildet ble tatt, så nå er neste steg å få opp strie der! 
 


Badet er blitt ganske så bra! Gleder meg veldig til å ligge i badekaret der, men venter på at de skal bli ferdig med foringer rundt vindu samt at vi må ordne dør inn til kottet der! Har samme mosaikkfliser i en rad oppe på veggen som det er rundt badekaret!! :) 

Det var dagens lille oppdatering!! I morgen håper jeg at vi får gjort masse med tapetsering av den lille sitt rom samt stuen!! :) På mandag får vi asfalt så det blir virkelig spennende!! :) 

2 kommentarer:

Tuppen og Lillemor sa...

WOOOOW!!! Så langt dere har kommet, og dette blir fantastisk bra. Regner med det vil føles som en befrielse for deg å endelig få ferdig 2.etasje. :D

Vestlandsjenta! sa...

Ja, gleder meg stort til det er ferdig!! ikke minst fordi jeg liker bedre innredning enn tapetsering og slikt, men også fordi jeg da har mindre tidspress på meg!! :) Vil kunne slappe av med god samvittighet!! :)