onsdag 15. desember 2010

Lek med kamera!

Hos Fotomorro er det mange utfordringer nå i desember og i går og i dag var det lys i mørket. Så vel hjemme fra jobb bestemte jeg meg for å leke meg litt med kamera for å finne ut litt mer av det og for å ta et (forhåpentligvis) godt bilde!



Dette er bildet jeg publiserte på facebook!
Jeg fyrte i peisen og tok en masse bilder inn gjennom vinduene! Syns det ble ganske så tøft!

Har begynt å bruke Photoshop express på nettet (gratisvarianten) så driver og redigerer bildene der for nye måter!



Dette bildet ble bare utrolig artig! Ser du han som roper etter hjelp der inne?? Eller kanskje det er en slem demon?? Stem selv!



Dette er jo ett av adventslysene mine. Var skikkelig artig med "glorien" over som egentlig er den 7 armete lysestaken i vinduet!



Aner du hva dette er?? Faktisk så er det et telyshus til jul. Syns det ble artig effekt når alle konturene er visket ut og bare lysene er tilbake!



Men hva i all verden er dette da??
Det er en plastgirlander med lys på!

Skikkelig kjekt å leke seg med kameraet! Håper jeg blir bedre på bildene med tiden, men er veldig kjekt å øve seg med instillinger og redigeringer!

Ingen kommentarer: