søndag 12. desember 2010

Den store julebakedagen!

Tradisjonen tro var det julebakedag med jentene i helgen. Etter at jeg flyttet inn i huset mitt så lagde jeg en tradisjon på at vi hvert år skulle bake hos meg i desember. Målet er å få 7 slag til jul! Ikke nødvendigvis de tradisjonelle slagene, men de slagene vi vil ha og liker!



Forberedelser må til!



Marsipan med fondant er en klassiker og velig godt!



Ovnen min er flittig i bruk på denne dagen, og en kan vel si at det blir ganske så hett på kjøkkenet etterhvert som stekingen går!



Fargerikt fellesskap! :) I ekte julefarger!



Nytt av året ble knekk som egentlig skulle være karameller. Er ikke lett å prøve ut nye ting, men hvem liker vel ikke knekk??



Det er ikke lett å følge med hele tiden... Så på stuen fikk et lys utfolde seg fritt... Innvendig var det tomt, men alt innholdet var å finne i hyllene.. Heldigvis gikk det ikke så veldig ille. Det meste ble reddet!



Et lite utvalg av årets kaker/sjokolade!
Fikk en flott blomst som jeg håper jeg klarer å holde liv i lenge!!

Takk for bakingen og velkommen igjen neste år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig dere har hatt det.
Eli Irene