mandag 4. januar 2010

Yuuhuu!

Mitt første nyttårsønske er allerede i boks!!
I dag dro mamma og jeg ut for å se om det var mulig å finne en recliner til meg. Vi hadde allerede vært å sjekket ut mulighetene her i nærheten, men uten hell, så i dag gikk ferden mot Åsane hvor vi var så heldig å finne denne stolen her!



Den var fin å se på, god og sitte i, og ikke minst, prisen var genial! Til den nette sum av 1990,- Og ettersom jeg egentlig hadde lagt av opp til 4000,- bestemte jeg meg for å slå til å kjøpe 2 stk med en gang!! Så nå har jeg en stol til lesekrok og en til å se på tv i, eller en å dele en evt kjæreste med! :) Må bare vente noen uker får jeg får de, men gleder meg virkelig til å bruke de!!

3 kommentarer:

Lavynnia sa...

GRATULERER!!!!! Nå gleder jeg meg til å se når de andre ønskene dine også går i oppfyllelse. Hurra, hurra, hurra!!! :D

Hva skal du oppfylle nå da? Eller tar du det som det kommer?

Klem!!! :)

Lavynnia sa...

PS: Hva skal du gjøre i 2.etasje da? Er det soverom der, eller er det loftet du skal pusse opp? Alltid spennende å høre hva andre driver og planlegger, og skal gjøre for noe;)

terese sa...

Den var flott! Må prøvesittes. :-)