fredag 8. januar 2010

Vinter!

Her tidligere i uken var det endelig litt sol ute, så da måtte jeg ta meg en tur ut med kamera på slep! Jeg var veldig glad da vinteren kom for tre uker siden fordi det da var jul, nå er jeg egentlig litt llei av det hele, men jeg må innrømme at det er vakkert og da!



Det er virkelig lenge siden det var så kaldt, så lenge her, så tilogmed fulgene holder seg i ro!





Naturen var så vakker at det ble som postkort!



Er det ikke et vakkert nabolag jeg har??



Så jada, det er virkelig vakkert med vinter, ingen protester der. Men jeg stusser litt på det hele. De klager over klimakrise og at isen smelter, men hvorfor fryser resten av verden?? I mesteparten av europa er det blitt vinter nå, og sånn var et jo ikke før... Men, om vinteren på polene forsvinner og europa blir islagt, så får vi vel bare flytte oss til nordpolen da!! :)

Hva synes du?? Vinter eller sommer??

2 kommentarer:

Lavynnia sa...

Ingen av delene, men vår og høst istedet! :) For da er det ikke for varmt, eller for kaldt, men akkurat passe;)

MEn elsker sommeren også da, og særlig de lyse, lange, deilige sommerdagene som gjør at du kan gå ut klokken 21 om kvelden, og likevel oppleve at det er lyst ute. DEilig!!! :D

God helg til deg!

Lavynnia sa...

SV: hehe, amper og amper.... er vel det, og jeg er glad det norske folket tenker på kvalitet fremfor å la seg forføre av kjerringer som ikke greier å tenke lenger enn til kjønnsorganene sine:P

Heavy metal er vel kanskje ikke det beste valget, men heller dèt fremfor nakenhet! Er så drittlei av disse kjerringene, ja, jeg ER det!!!!

Men ok, kanskje jeg blir mildere å ha med å gjøre når kulda blir mildere til uka;) Ha en fin helg!