onsdag 17. juni 2009

Terasse!

Nå har jeg jobbet i vei med terassen min i flere dager og det begynner endelig å gi resultater. Det er ikke mange dagers arbeid igjen før jeg er ferdig med hele 60m2! Det skal virkelig bli herlig!!

Etter at jeg kjøpte fargerike plastbøtter til planter på terassen

har jeg virkelig fått dilla på fargerike ting også ute! (Ja, for jeg har det jo ikke akkurat uten farger inne da... Hehe!)

Så da jeg fikk øye på disse stolene hos ikea ble jeg virkelig hektet. Jeg VIL HA!!!
Aner jo ingenting om de er gode å sitte i eller noe, men virkelig stilige er de. Og prisen er ikke så gale den heller, "bare" 495kr pr stk!

Og, når en først har funnet fargerike, artige møbler (som faktisk er laget av plastrotting og dermed kan stå ute hele året) så må en jo har artige, fargerike puter og lamper!


Så gjenstår det å se om dette blir å se på min terasse utover sommeren, eller om det fremdeles blir de avlagte møblene til mine foreldre... (Akkurat nå spiller det ingen rolle for det regner ute! Hehe!)
Midtstill

1 kommentar:

Madame sa...

Det er noggle sjove havemøbler, du har fundet - de kan da lyse op på en regnfuld dag :-)