søndag 7. juni 2009

Min helg!

Jeg har hatt en virkelig herlig frihelg!
I utgangspunktet hadde jeg tenkt å lage alt på hvert sitt innlegg, men fant ut at det ble litt for avansert så lager ett innlegg i steden!

Lørdag kveld var det sommerfest på Straume. Der skulle bla. DDE spille! Dette er en av de norske gruppene jeg liker best, så jeg kom meg så langt frem som jeg klarte for å digge!!
Ja, selve festen av veldig artig også, møter alltd på mennesker jeg ellers aldri ser, men som er fra stedet. Virkelig koselig!
(Ja, og så må jeg bare få med at det var lov å røyke over alt på festen der ute, men jeg klarte å stå imot likevel, og på fylla! Så veldig stolt av det!!)


Ettersom formen var litt redusert i dag fant jeg ut at jeg ville gå på tur! Jeg drog med meg Kathrine ut i skogen, hvor vi egentlig skulle gå en tur på max 2 t, men vi gikk litt feil så turen
varte hele 3t! Nydelig terreng som vanlig!



I kveld gikk jeg opp med bosset mitt og på vei hjem såg jeg denne himmelen. Virkelig vakkert og umulig å beskrive!


Håper fler enn meg har hatt en flott helg!!

1 kommentar:

Petunia sa...

Ser virkelig ut som du har hatt en herlig helg! Vi har hatt en skikkelig late oss helg, men man trenger det også av og til!