søndag 14. juni 2009

Helgen min!!

Ja, jeg har det alltid like travelt i helgen, og denne helgen var det bussing som har opptatt mesteparten av tiden min, eller iallfall mesteparten av nettene mine da!


Jeg driver jo også å holder på med terassen min (kommer bilder av den etterhvert) og i går var min lille niese på 23mnd på besøk. Hun er alltid like glad i å hjelpe til, og utrolig nok mestrer hun allerede hammer og spiker!! Dyktig jente!!


Jeg avsluttet skiftet mitt rundt kl 05 i dag morges, og da hadde allerede solen våknet! Var så nydelig at jeg måtte ta noen bilder!


Det er sommer og helg, noe som ofte betyr spilling når en er medlem av korps. Så allerede kl 10.30 i dag måtte jeg møte for å spille på en liten festival.


Så dette var litt fra min helg, håper dere andre har hatt det kjekt i fineværet!!

Ingen kommentarer: