tirsdag 21. oktober 2008

Englekort

For noen år tilbake oppdaget jeg engelkort og ble bergtatt!

Mine første kort het Budskap fra dine engler og er en helt grei stokk å begynne med, men etterhvert følte jeg de ikke var de riktige for meg.

Året etter kjøpte jeg Healing med englene. Disse kortene er helt fantastiske og gir meg akkurat det jeg trenger, både om jeg leser for meg selv eller venner og familie. Ved flere anledninger har jeg fått gåsehud av de rette ordene som til enhver tid kommer frem!

I vår var jeg i London hvor jeg kjøpte Saints & angels, en stokk som jeg ikke har brukt til utlegging enda, men jeg har enkelte ganger trukket ut et kort om kvelden som jeg har bevart under puten og lest på neste morgen. Jeg ber da den som er på kortet om å passe på meg i løpet av natten. Faktisk de fleste gangene har jeg trukket ut skytsengelen min og det trøster meg veldig!

Det siste jeg har skaffet meg er Angel Guidance Board, men jeg har enda ikke fått brukt det så masse. Jeg spurte det om jeg kom til å finne kjærligheten snart, men fikk Patience til svar så da ble jeg litt trist og orket ikke mer, men lover å prøve det videre!

Alle kortene og brettet er laget av Doreen Virtue som forøvrig er min favorittforfatter, bla av bøker som: Angel 101, Faires 101, Enlemedisin, Lysarbeideren m.m. Jeg ble kjent med henne gjennom en bekjent samt gjennom bokklubben Energica (som jeg forøvrig anbefaler alle!)

Ingen kommentarer: