torsdag 16. juli 2009

Tredje feriedag!

Ny dag med nye muligheter!
Været i dag har faktisk vært litt skiftende, men det har glimtet til innimellom, som bildet under er et bevis på!



Dagen i dag var ganske så spesiell, det var nemlig feiring av en meget spesiell, liten dame!



Min niese fyller nemlig 2 år i morgen, så i dag feiret vi den store dagen!
Og når en prinsesse har bursdag, følger det med en masse prinsesse ting, som prinsessegaver...



...prinsessekort...



...med prinsesseskrift på innsiden...



...og prinsessesko.



En liten prinsesse har også på seg prinsessekjole, og for anledningen bærer hun jobbehansker som var en veldig populær gave!



Med et besøk følger det også prinsessekaker og...



...en rosa hjertekake med bamse på var virkelig en prinsesse verdig!



Pavlovakake er alltid en slager i våre besøk! (Pga div allergier innad i fam. er det ikke så lett å finne noe alle liker eller tåler, men denne passer til de fleste!)

Etter å ha konsumert store mengder med mat måtte vi ut å røre litt på oss. Det hadde regnet litt tidligere på dagen, så jeg bare MÅTTE ta dette bildet!



Da bursdagsbarnet var kommet i seng, og huset ryddet gikk min søster og jeg tur "rundt vannet" (en runde i nabolaget på 3km). Vi var litt usikker på om denne anden stod på vannet eller på en sten, så vi måtte ta bilde for å være sikker! Vakkert ble det!!



Ut på kvelden begynte det å lyne og tordne, så jeg fant ut det var best å slå av maskinen. Godt var det, for da klarte jeg endelig å fullføre strikkeriene mine!



Dette sjalet var jo blant de første tingene jeg strikket (sammen med tilhørende pulsvarmere), så nå har det fått rufsekant nederst!



Mitt nydelige sjal er endelig ferdig, og heldigvis i god tid før jeg drar på ferie! Gleder meg virkelig til å bruke det!! Det er bare NYDELIG!!!

Da var det allerede blitt sen natt her, så er vel på tide å komme seg i seng så jeg kan forberede meg til enda en ny feriedag! Natta!

3 kommentarer:

Lavynnia sa...

Du er flink til å ta bilder av hverdagen din, så jeg tror jeg skal prøve å gjøre det samme litt oftere. Men stort sett så tar jeg bare bilder av natur og slikt noe ;)

Kram på er!

Lavynnia sa...

Hei igjen, og takk for kommentar! Jeg har forståelse for at folk ikke synes noe om tarotkort, det er mange som har stygge bilder og ekle symboler i seg, men jeg synes disse var veldig fine da:)

Bruker dem ikke til å spå noe særlig, men har jo prøvd meg litt. Akkurat nå er det nok fotografering som er blitt min store hobby og lidenskap, og slik bør det nok være også, tenker jeg. Ihvertfall så er jeg fornøyd med å ta bilder. Elsker det!

Ha en fin dag!

minon sa...

Enig med deg. Sjalet er NYDELIG!!

Likte godt prinsessen med prinsessekjole og arbeidshansker. Herlig!

Ha en flott ferie videre!