mandag 13. juli 2009

Da var det slutt på medlidenheten!

ADVARER MOT STERKE BILDER!!

For noen timer siden kom jeg ut og fant min kjære solsikke i denne forfatningen, så nå er det NOK! Jeg er en av de få som har vært godhjertet mot brunsneglen og latt den få leve livet sitt mot at den ikke plager livet mitt, men dette tolererer jeg ikke...


Utsrtyrt med en pinne og et beger fikk jeg rundt og fanget disse skapningene. Jeg syns de er motbydelige, men likevel byr det meg i mot å ta liv...


Etter samlingen helte jeg over salt og kokende vann. Ikke akkurat en makaber måte å dø på, men lærdommen er: Plager du meg, så plager jeg deg! (Æh, gjelder bare brunsnegl!)


Håper de ikke ødelegger for flere der ute og lar meg være i fred! (har forresten strødd litt ferramol rundt plantene også så får vi se om det kan være til hjelp!)

Ingen kommentarer: