torsdag 5. januar 2012

Selge kort??


Jeg driver og lager kort selv og har også laget en del kort som en venninne av mamma har solgt i butikken sin! Det er innmari koselig når andre mennesker liker det jeg lager, og har lyst å betale for det!! 


Så derfor tenkte jeg å lufte ideen for dere her inne da... Er det noen som kunne være interessert i å kjøpe hjemmelagde kort?? 


Jeg har ikke prøvd meg på bryllupskort enda, men ellers lager jeg til enhver anledning!! Jeg kan også lage etter dine ønsker såfremt det lar seg gjøre praktisk!! :) Det går ikke så veldig fort å lage kort så jeg tar ikke store bestillinger på kort tid, men har jeg litt tid på meg kan jeg få til noe!! :)

I butikken selger hun de for 45kr stk (ca 15x15 cm med konvolutt) så jeg tenker å prøve på det samme!! :) Skriv gjerne en kommentar om du er interessert!! :)

2 kommentarer:

Tuppen og Lillemor sa...

Kortene var kjempefine!

Tror du vil når enda fler om du lager deg en egen side på facebook til kortene dine. :) Har flere venner som har laget sider til sine hjemmelagede produkter og de selger godt.

Om du selger kortene her inne, i butikken samt på fb, så har du nådd ut til utrolig mange. :)

For oss blir det ikke aktuelt å kjøpe kort fra deg, men det er fordi jeg lager kort selv ;)

Anonym sa...

Utrolig flotte kort :)

Lag en butikk på www.epla.no, der kan du selge de :)