lørdag 20. november 2010

Lanvin for H&M

Det er stadig noe spennende som skjer hos H&M og de har stadig en ny, kjent designer på besøk. Denne gangen er det ingen ringere enn Lanvin! Han er kjent for sine flotte kjoler som også her viser seg, men til en ganske så høy pris!

Skulle mer enn gjerne hatt en kjole som denne:



Men, en pris på 1999kr er vel litt i meste laget syns jeg...

Så målet er å få tak i noe sånt som dette:



Eller dette:



Eller kanskje dette:



Eller hva sier du til denne?



Ja, og så hadde det jo vært veldig kjekt med denne da:



Selvsagt så har jo jeg dagvakt når tingene legges ut for salg så tenker at jeg ikke får tak i noen av delene... De legges ut Tirsdag 23.11 kl 08.00

Håper bare det er noe igjen når jeg kommer hjem, selv om jeg tviler...

Ingen kommentarer: