fredag 5. mars 2010

Vinter fortsatt!!

Ja, jeg er skikkelig lei av vinteren, men jeg kan likevel ikke si at det ikke er vakkert! Og ikke minst har det vært herlig å slippe regn og slaps i månedsvis... Så jeg måtte bare vise noen bilder jeg tok den siste uken. Var jo igjen med på en konkurranse, men der var ikke bildene mine gode nok, så da koser jeg meg heller med bildene mine her inne uten noe press!!



Forrige søndag var det rene påskestemningen her i området, så jeg var sammen med familien ute. Etterhvert kom det noen naboer som ble med å ake i bakken. Veldig kjekt!!
Midtstill


Syns dette her var litt artig. Etter å ha brøytet veien har snøen krøpet opp til toppen av muren, og over muren ligger snøen tett. Artig at litt av muren har kommet gjennom!Og ikke minst blomsten som prøver å vokse og trives inni alt dette!



Sånn går det når det fryser og smelter hele tiden. Skikkelig svære og farlige istapper. De forsvant selvsagt rett etter bildet, men måtte bare foreviges først!!

:)

Ingen kommentarer: