lørdag 31. januar 2009

Ny bil??

Oki, så har jeg ikke akkurat penger til å kjøpe meg ny bil, men lyst har jeg!

Men hva skal en velge??

Siden 2005 da jeg hadde Toyota Rav4 som opplæringsbil på utrykningskjøring har jeg virkelig digget denne bilen. Den er sikker på veien, et godt merke, har god service og ikke minst er en flott bil til en behagelig pris. Det eneste jeg ikke liker er at den er blitt en "motebil". Da jeg falt for den, var den bare en "vanlig" bil, men året etter hadde plutselig alle den... Det likte jeg ikke! Men den er uansett favoritten!!

Eller hva med en skikkelig artig Mini Cooper?? Syns de er ganske så tøff og er også en passelig bil for lille meg! Men er den sikker nok? Både når det gjelder drift og ulykkesmessig?? Tviler på det, men den er litt stilig da!

Denne er virkelig litt meg da!! Hehe! En skikkelig stilig ww boble av den gamle typen, den liker jeg!! Men hadde nok blitt som bil nr 2 tenker jeg!!

Hm, det er iallfall lov å drømme!







Ingen kommentarer: