torsdag 29. januar 2009

For en dag...

I dag har jeg en virkelig "et alt du kommer over" - dag. Det er helt sinnsykt altså! Spiller egentlig ingen rolle hva det er så lenge det er ting jeg egentlig ikke spiser. Har gumlet i vei på sjokolade (men dog mørk) samt gumlet en masse peanøttsmør... Helt gale!

I går hadde jeg dobbelvakt på jobben (altså jeg jobbet ca 15t sammenhengene) og beveget meg 28,8km på den tiden så tror kroppen min mangler litt salter eller noe... Eller det faktum at jeg er uken før den koselige uken... Ikke aner jeg, men en ting er iallfall sikkert, nå er jeg kvalm men likevel sugen på noe... Hva skal jeg gjøre??


Oki, nå har det gått en liten stund og jeg har tatt en avgjørelse, jeg skal ut på tur! Venter bare på litt batteri på mp3 spilleren så er jeg avgårde!! Bedre enn å sitte å ete iallfall!!

1 kommentar:

Vestlandsjenta! sa...

Gikk meg en tur på ca 4,5km! Herlig det!!