tirsdag 8. mai 2012

Hyttetur

I helgen var jeg på hyttetur med venninner og en baby til Eidfjord! Ganske så vakkert sted må jeg si!! :)


De pynter et tre i sentrum til påske og eggenen hang der fremdeles!

Været var ikke det beste, men et besøk til Vøringsfoss måtte med! For mange år siden jobbet jeg faktisk på kafeteriaen der en sommer!! Artig!!





Rett ved hytten (eller huset som det egentlig er) var det noen søte sauer som måtte foreviges!!


Det ruver vakre fjell rundt på alle kanter!! :)


Den lille tassen måtte også foreviges da han hadde på seg klærne som jeg har strikket til han!! :) Utrolig kjekt å se at de endelig passer!! :) Selebukse og lange sokker!!


Takk for en strålende helg jenter!! Det må gjentas snart!! :)


1 kommentar:

PRINSESSEDRØMMER sa...

Jeg har bare ett ord å si om hytteturen: Koselig!! :)