tirsdag 27. desember 2011

Kjøpe, noen??

Dette har absolutt ingenting å gjøre med julen, men eg har en masse bøker som jeg begynner å bli litt lei av at tar så enormt stor plass. Jeg elsker bokklubben Energica, men jeg har og en lei tendens til å glemme å avbestille bøker, så dermed hender det tidt og ofte at det dumper inn flotte bøker som jeg ikke er så interessert i.. Nå skal jeg også prøve meg som samboer, så dermed hadde det vært veldig kjekt å frigjøre litt plass slik at han har plass til sine ting!! Så dersom du eller noen du kjenner kunne vært interessert i noe av det jeg har, så send meg gjerne en melding så ordner vi det!! :)


Diverse pocketbøker, fint brukt selges for kr 20 pr stk (de 3. første er en serie og selges samlet til kr 50)




Masse flotte, nye bøker fra Energica!! Originalpris 350-450kr. Jeg selger de for 200kr stykke! Dersom du er interessert i flere kan vi gjøre en god avtale!! :)


A cource in Miracles selger jeg av bare en grunn: Jeg har fått den på Norsk! Dette er en ubeskrivelig flott bok som lærer oss å tenke helt på nytt og lærer oss å bli bedre mennesker!! Anbefales på det sterkeste!! Selges kr 150!!


Diverse skjønnlitterære bøker selges for kr 50 pr stk! Noen lest en gang, de fleste uleste!


Okey, så studerte jeg spansk et helt skoleår, men det er nå 11 år siden og jeg har ikke åpnet boken siden.. Noen som skal lære seg spansk?? Jeg selger den for 150 kr


Dette er noen kjekke småbøker jeg har tatt med meg fra London! De var veldig flott da jeg kjøpte de, men ser at de ikke blir brukt noe særlig her.. Så selger de for 20kr stk eller evt 100kr samlet!


Veldig flotte tursko av merket Akai! De er veldig lite brukt og jeg selger de som de er til kr 400! 

Håper det er noen som er interessert i å kjøpe noe!! :) Dersom du bor i nærheten kan du hente, men bor du langt borte må du nok betale porto for varene...

Ingen kommentarer: