onsdag 30. november 2011

WalkAide



Sliter jo enormt med at jeg trakker over eller forstuer til enhver tid, og nå er jeg jammen meg lei.. Derfor ble jeg veldig glad da jeg i dag fikk høre om dette!! Skal få prøve det fra 20 desember og over julen i første omgang. Om jeg er fornøyd med det og om NAV vil betale for det, så får jeg det kanskje permanent!! Sant må sies, det var ikke akkurat behagelig.. Foten får jo elektrosjokk hver gang jeg tar den opp fra underlaget, men samtidig så gjør det at foten settes ned rett. Dersom jeg klarer å venne meg til smertene, så skal jeg virkelig gå for dette!! Det lærer muskelen å jobbe, så etterhvert vil muskelen huske selv hva en skal gjøre, og da trenger jeg det jo kanskje ikke lenger!! :)

1 kommentar:

Tuppen og Lillemor sa...

Svarer deg her:
Huff ja, det var ingen koselig opplevelse! Men det hjalp utrolig mye å få skrevet ned tankene rundt opplevelsen og hjertet kjennes mye lettere.

Det er tydeligvis ikke så enkelt, men det vet vi allerede. Nå den 20.desember er det ett år siden vi startet prøvingen. Vi hadde faktisk håpet at vi skulle sitte med en liten tass i armene nå til jul, så feil kan man ta. Ting tar en helt annen vending enn man i utgangspunktet har forespeilet...
Men det blir barn på oss, det bare tar litt lengre tid enn først anntatt.

Håper at du fortsetter å følge oss, selv om det ikke har klaffet for oss enda.

Jeg har forsøkt å få hjernen til å forstå at det ikke er min feil, og det kan virke som jeg har lyktes. Jeg legger skylda på sædcellene! For den største årsaken til at det blir flere kjerner i ett egg er at det er mer enn en sædcelle som har kommet seg inn i egget. Ivrige sædceller med andre ord... :P

Tiden nå frem mot jul har alltid vært en tid med masse kos for oss, og slik skal vi jaggu bevare det. Selv om jeg ikke trodde det for en uke siden, for da ville jeg bare avlyse hele jula! Nå derimot har vi pyntet til jul, og kost oss med julebrus, pepperkaker og mandariner. Ooooh herlige førjulstid. Ting går uten tvil den rette veien! :D

Tusen takk for varmende og støttende ord, det betyr utrolig mye for oss.

Ha ei fin-fin helg! :D

Klemmer fra oss begge. :)