mandag 11. april 2011

Gårdsbesøk!

 I dag var jeg så heldig å få være med min søster og niese på gårdsbesøk!! Det var skikkelig stas! Selvsagt var kameraet også med på turen og ble noen fine bilder! Her er et lite utvalg av bildene jeg tok på ferden!! :)

Enhver gård må jo ha en stolt hane, og han her var ikke å spøke med!! :) Han var ikke akkurat fotovillig, men syns det ble et ganske så stolt bilde av han!! Virkelig vakker var han!


Konemor måtte jeg jo også ha bilde av da!! Ja, eller en av konene da, man har da flere må vite!! :)


Disse minihestene var utrolig søte!! Skulle gjerne tatt med meg en hjem!! :)

Se så søt da!! :)

 Favoritten av hestene var nok denne her!! Virkelig nydelig!! Jeg er virkelig ikke ekspert på hest, så jeg vet ikke om det er et føll eller om det er en minihest, men utrolig vakker var den iallfall!! Jeg innbiller meg at det er en jente, men det vet jeg faktisk heller ikke.. Men uansett utrolig vakker!!

 På en gård hører jo virkelig sauer hjemme! Dette var virkelig en raggete gjeng og alle var de gravide!! :) Så derfor måtte de vente til etter lammingen med å bli klippet! De var brune..

..sorte..


..og hvite! Og enormt glad i høy og pellets!  De drev faktisk å hoppet for å få tak i pellets, utrolig artig å se på!!

 

Og så må vi jo ikke glemme sjefen selv da! Den store hesten som dro alle barna rundt i vognen!! Virkelig en grasiøs og snill hest!
Kunne sikkert publiset minst 50  bilder til, men dette får holde i denne omgang iallfall!! :) Takk for en utrolig koselig tur der Bergen viste seg fra sin beste side med 15 grader og solskinn!! Vakkert!! 

P.S: Husk å skrolle nedover for give away!! :)

Ingen kommentarer: