fredag 22. oktober 2010

Den lengste ferden...

Det er lenge siden jeg har oppdatert dere på babyfronten. Ikke det at det skjer så masse der, men likevel er det jo alltid noe nytt!

Det var vel rett før siste forsøk at jeg startet med Bidronnonggele fordi jeg hadde hørt at dette skulle være så bra for å bli gravid, men nei det virket jo ikke det heller...


Men selv om jeg mistet litt motet så fortsatte jeg på tablettene, og har også tatt blodprøver innimellom. Jeg har også tilknyttet meg en gynekolog jeg fikk anbefalt fra klinikken. Han er privat praktiserende så det er ikke akkurat billig, men med tanke på at han startet opp hele ivf behandlingen i Bergen, så tror jeg han kan hjelpe meg godt på vei!

I den forbindelse skal jeg også til vannskylling av eggledere og livmor for å sjekke om alt er som det skal og at jeg ikke har tette eggledere... Håper virkelig ikke det da... Men greit å få sjekket da!

Jeg har også tatt en del blodprøver i det siste. FSH`en som bruker være alt for høy (rundt 13) var på siste måling 6,4!!! Jeg tror det har sammenheng med bidronning geleen!! LH prøven var også bedre enn forrige gang. Uheldigvis har jeg ikke hatt samme effekt på progesteronen for med tilskudd var den bare på 44 som jo er helt greit, men ikke høyt heller. (skal ligge på mellom 30 og 100) Så nå fortsetter jeg på tablettene og håper at det sammen med slanking skal gi gode resultater!!

Men etter at jeg fikk vite at jeg skal til Florida så er prosjektet satt litt på vent (klarer ikke spare til begge tingene samtidig...), så får kroppen god til til å roe ned og starte på nytt, håper jeg! For gi opp, det kan jeg ikke! Dette er mitt største ønske!

Måtte bare få med denne flotte, triste sangen som er så alt for sann for oss som venter og prøver..

Ingen kommentarer: