søndag 6. desember 2009

Robinsonfinale!

I dag var det altså finale på årets Robinson. Det var min søster som i sin tid fikk meg til å bli interessert i programmet, og interessen er faktisk så stor at jeg har vurdert å melde meg på. (men fortvil ikke, såfremt serien ikke kommer i radioform fremfor tv så finner du ikke meg der!)

Men uansett, verdig eller ikke, det var Lina

som stakk av med seieren! Hun fikk 300 000kr for innsatsen!

Selv håpte jeg vel egentlig litt på at Marte

skulle stikke av med seieren, men hun endte altså på 3. plass.

Jaja, det var morro så lenge det varte, så ser jeg frem til neste runde!

2 kommentarer:

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ sa...

Good.

Lavynnia sa...

Hvis DU melder deg på, så kommer jeg HELT GARANTERT til å begynne å se på dette omstridte programmet! ;) Ville jo vært morsomt å følge med på en som jeg liksom kjenner da, selv om det kun er i bloggform:)

Hvordan går det med deg og aktivitetsvenner.no? Funnet noen flere venner der? Kan ikke du skrive et innlegg om det en dag, om din erfaring derifra, opplevelsene du har fått/hatt, hva du seriøst mener om siden, og om du vil anbefale dette til noen andre.

Vet jo at du har fått deg en ny venninne som du har nevnt såvidt, men har det skjedd noe mer siden sist? Hva er dine tanker, følelser og meninger om et slikt nettsted?

Klem på deg:)