torsdag 31. mars 2011

Fotokalender 2011

Så var visst jammen meg mars over også her.. Så da var det på tide å legge til et nytt bilde i kalenderen! 
Denne måneden har ikke vært så veldig givende for meg. Jeg humper rundt på krykker og kommer meg ikke akkurat masse ut kan en si.. Derfor har det ikke blitt så masse bilder på meg heller..


Men en dag gikk jeg faktisk en liten tur sammen med en venninne og da traff vi på en masse frosker. Det er jo tidlig vår her så tenker det er tid for egglegging i froskeriket! Bildet er dog ikke av god kvalitet da det er tatt med mobilkamera i mørket, men syns det ble litt klart likevel! :) Jeg holder meg visst til dyr og fugler fremdeles!! :)

Streng tatt burde jeg egentlig ta bilde av foten min siden det er det måneden har handlet om, men syns ikke akkurat det var så veldig givende da.. En vakker dag håper jeg at livet mitt ikke skal omhandle bare føtter, har lyst å tilføre en masse annet spennende, men akkurat nå er det dette som er min hverdag og mitt liv.. 
Håper det er masse såennende bilder å se av andre deltakere, så ta en titt her!

1 kommentar:

Petunia sa...

At froskene har begynt å kravle frem, må jo være et tegn på at våren nærmer seg, selv om mars ikke har gitt så mangee løfter om det her.
Jeg tok bilde av en frosk en februardag for et par år siden. I snøen. Du kan se bildet her, måtte jo leke meg litt;
http://petuniablogg.blogspot.com/2009/02/frosker-og-prinser-og-sann.html

Håper virkelig april blir bedre for deg og foten din!!