fredag 1. april 2011

Oppgradering av kjøkkenet!

 

På kjøkkenet mitt har jeg en krok som jeg har lyst til å utnytte til noe bedre! Jeg har veldig lyst på en kjøkkenøy, men ser jo at det ikke vil være plass til å ha det midt i kjøkkenet alltid, så dermed kom tanken på å kunne mekke meg noe selv på hjul som da kan stå inne i kroken når den ikke er i bruk og dras frem når jeg skal bake eller gjøre andre ting hvor jeg trenger mer plass!

Det jeg tenker på er kanskje noe slikt som dette her! Eller aller helst med store skuffer så jeg kan oppbevare ting til vanlig! Jeg vil ha hjul som kan settes fast slik at den ikke ruller avgårde når jeg jobber! Jeg har allerede en benkeplate som kan brukes til topplate! Så da trenger jeg bare selve kommoden. Jeg har ikke lyst å bruke for mye penger på å få tak i den, men jeg ser etter billige varianter på ikea eller finn som jeg kan male og ta på nye knotter! Da får jeg mitt helt egne produkt som ingen har make!!

Håper inderlig jeg får gjort det for hadde vært veldig kjekt å ha litt mer benkeplass på kjøkkenet!

Ingen kommentarer: