søndag 20. mars 2011

Konsert!!

I går var det altså Vinterlyd konsert i sentrum! Og der var jo selvsagt jeg!! Egentlig skulle jeg jo tatt bilde av meg selv, for det var jammen meg litt av et syn. Krykker som stadig falt ned og stor kameraveske på magen!! Men sånn er det når en vil gjøre alt en vil til tross for dumme bein.. Uansett var det et strålende konsert!!

Noe som gikk igjen flere ganger gjennom konserten var dansegruppen Quick!

Veldig flink gjeng med masse artige bevegelser!

Den første artisten var Hans Bollandsås som vant x-faktor 2010!

Neste artist var Sirius som var vinneren av Norske Talenter 2010. (forøvrig en meget kjekk fyr!)

Disse to var ikke så veldig kjente for meg, så jeg gledet meg vel mer til de resterende artistene. Først ut var gode gamle Delillos!

Min musikksmak kan vel sies å være litt fjortiss, så jeg gledet meg vel aller mest til siste gruppen. De har nesten blitt et fast innslag på denne konserten, og jeg snakker selvsagt om
A1
!

Jeg må jo si at denne karen her, Ben Adams, blir visst aldri eldre utseendemessig og er alltid like flott å se på!!

Denne karen her, som vi alle kjenner (Christian Ingebrigtsen) er ikke så gale å se på heller da! Hehe! Irriterte meg bare litt for at han gikk med solbriller hele tiden!

Resten av bandet er jo ikke noe gale å se på heller da! Kjekke folk er de!!

De spilte imidlertid ikke så masse av sitt eget repertoar, men hadde en veldig artig konsert der de startet med å synge Brann sangen!! Det er vel ikke en bergenser med hjerte for byen som ikke ble sjarmert! De hadde øvd på sangen i hele 7 min og var faktisk VELDIG flink!!

Ellers så tok de oss med på Narspiel og sang andre artisters sanger, som tom låt fra Britney Spears! Veldig artig!




Når man slår over på egenlaget musikk får en virkelig med seg folket! Så de avsluttet med Caught in the middle og In love and I hate it!!


Ser nå jammen meg ut som de koste seg selv også!! :)

Og ja, jeg kan med hånden på hjertet si at det var en veldig kjekk fonsert!! Jeg sang med og storkoste meg!!

Men det var jo også en alvorlighet bak konserten også, nemlig håp om å få inn penger til kreftforskning! Jeg donerte mitt, og håper det var mange med meg som gav litt eller mye!!

Ingen kommentarer: