torsdag 10. mars 2011

Copenhagen Fertility Center

Copenhagen Fertility Center from Copenhagen Fertilitycenter on Vimeo.



Fant denne filmen gjennom Hopefor og fikk lyst til å dele den på bloggen min også! Det er jo her jeg "holder til" nå jeg driver med babyprosjektet mitt! Så er litt kjekt å se hva som egentlig skjer der! Nå er det jo en stund siden jeg har vært der, men det er jo ikke siste gangen heller.. Jeg har jo enda håp om at det en gang skal bli min sjanse, så håper jeg snart får økonomien i orden sånn at jeg kan reise igjen!! :)

3 kommentarer:

Tuppen og Lillemor sa...

Legger inn svaret mitt til deg her. Tenkte jeg skulle sende det på e-post, men ettersom jeg ikke fant noen adresse blir det posta her. :o)

Ja, det er voldsomt irriterende, men jeg får ikke gjort så mye med det. Har sendt mail til klinikken og fortalt akkurat hva jeg mente, så håper at det kanskje gikk opp et lys for dem!

Når det kommer til privat donor, er det utrolig mange damer rundt omkring i Norges land som har valgt akkurat denne måten å lage barn på.

Vi hadde en bekjent som var villig til å stille opp for oss. Men vi har en back-up donor som vi fikk etter at vi søkte etter donor på gaysir.no, og det er mange donorer å velge mellom. Disse donorene ønsker ikke å levere til klinikker fordi de ikke kan være anonyme. Det finnes voldsomt mange damer inne på gaysir som søker etter donor, og mange av dem har klart å bli gravide nettopp med hjelp av donor fra gaysir.

Vi betaler ingenting som helst, og jeg har til dags dato ikke hørt om noen som tar seg betalt for å skvette i en kopp!

Det foregår under rolige former,ingen som helst form for intim-kontakt og man slipper stresset med å reise langt og ikke minst så slipper man å betale i dyre dommer for å få det største ønsket sitt oppfylt. Så vi kan uten tvil anbefale privat donor.

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg har ikke mulighet til å se filmen akkurat nå, men skal få gjort det i morgen.

Jeg håper sånn at drømmen din går i oppfyllelse vennen min. Veien din har vært lang allerede.

Klem

Tuppen og Lillemor sa...

Gaysir er ikke bare for homofile. Det er mange hetro, lesbiske, homofile og bifile som har profiler der inne. Så hiv deg inn i det! Ingenting skal stå uprøvd vettu når man vil oppnå det største ønsket i verden ;o)