torsdag 21. mai 2009

Endelig!

Etter å ha gjort noe gale valg den siste tiden har jeg endelig tatt et valg for å gå ned i vekt igjen!

Jeg var jo veldig flink i matveien helt til jeg kom til påsken, da tenkte jeg at det var på tide å smake litt snop for meg også, men det gikk jo virkelig gale og kiloene har rast på etter det. Ja, det har vel også vært litt det at jeg har sluttet å røyke (yippi), men jeg skal ikke prøve å legge skylden på noe annet enn det som er sannheten. Jeg tåler nemlig ikke sukker! (Det finner du mer om her)

Så mandag startet jeg igjen på hard lavkarbodiett og skal ned 7-8kg!!

Allerede i går var jeg i ketose og da jeg veide meg i dag (jada, jeg vet at en bare skal veie seg en gang pr uke, men jeg måtte bare) hadde jeg allerede gått ned 800g så dette er virkelig lovende!

Hvordan dagen mine forløper kan du se på middagstipset som jeg skriver om på høyre side av bloggen og du kan også lese mer om min lavkarbostil her

Ingen kommentarer: